Disney en multitalent Ridder van Kooten slaan handen ineen

Moderator: Moderators

Hennie
Administrator
Administrator
Contacteer:

Disney en multitalent Ridder van Kooten slaan handen ineen

Berichtdoor Hennie » dinsdag 04 oktober 2016 10:28

DISNEY EN MULTITALENT RIDDER VAN KOOTEN SLAAN HANDEN INEEN
ZANGER, ACTEUR EN VLOGGER RIDDER VAN KOOTEN NU OFFICIEEL ONDERDEEL VAN THE WALT DISNEY COMPANY

Afbeelding

The Walt Disney Company en de talentvolle Ridder van Kooten gaan een doorlopende samenwerking met elkaar aan. De zanger, (stem)acteur en vlogger startte bij Disney Channels Benelux met zijn rol als Levi in de Disney Channel-serie Disney Jonge Garde. Al gauw brak hij internationaal door als acteur met zijn rol in de Disney-bioscoopfilm Tini: het nieuwe leven van Violetta en Disney Jonge Garde die in Frankrijk en Italie op de televisie is te zien. Vanaf 7 november is Ridder van maandag tot en met donderdag te zien in het tweede seizoen van de populaire serie Disney Jonge Garde op Disney Channel.

Gustavo Branger, Vice President & GM Disney Channels Benelux, zegt over de samenwerking: “We zijn enorm verheugd dat Ridder nu officieel onderdeel wordt van onze Disney-familie en dat we samen met hem samen zullen werken op verschillende projecten. Dit sluit aan op onze strategie om lokale en internationale content te combineren, door het produceren van lokale series die aansluiten op de wens van Nederlandse kinderen en gezinnen. Natuurlijk vullen we deze lokale content aan met internationale producties, zoals Soy Luna, Descendants, De middelste van 7 en vele andere titels. Als onderdeel van deze strategie willen we graag grote talenten aan boord halen van ons Disney-schip. We zijn ervan overtuigd dat Ridder perfect past bij ons merk.”

Ridder reageert enthousiast op de samenwerking: “Het afgelopen jaar zijn er zulke toffe projecten op mijn pad gekomen die verbonden zijn aan The Walt Disney Company. Mijn rol in de biscoopfilm ‘Tini: het nieuwe leven van Violetta’ was een droom die uitkwam. Maar er blijven zich mooie kansen voor doen. Na mijn single ‘Pretty Beautifull’ die ik uitbracht als zanger, heb ik voor Disney Channel ook de single ‘Niet te stoppen’ opgenomen voor de serie Disney Soy Luna. Ik kijk uit naar wat er komen gaat en laat alles op mij afkomen. Het is fantastisch om nu officieel onderdeel te zijn van de Disney-familie!”

OVER DISNEY CHANNEL NEDERLAND
Disney Channel is onderdeel van The Walt Disney Company en is uitgegroeid tot één van de grootste kindertelevisiezenders van de wereld. In 169 landen en in 34 talen bereikt de populaire zender ruim 230 miljoen kinderen met een mix van animatieseries, komedies en films. Disney Channel is te ontvangen via Caiway (kanaal 53), CanalDigitaal (kanaal 66), KPN (kanaal 19) en Ziggo (kanaal 27). Vanaf 14 april is Disney Channel Nederland ook te zien bij Vodafone (kanaal 16).

Meer informatie over Disney Channel, kunt u kijken op de officiële website.