Cast Just Like Me! in voorprogramma TINI

Moderator: Moderators

Hennie
Administrator
Administrator
Contacteer:

Cast Just Like Me! in voorprogramma TINI

Berichtdoor Hennie » dinsdag 21 februari 2017 11:40

CAST JUST LIKE ME! IN VOORPROGRAMMA VAN WERELDSTER MARTINA STOESSEL
CAST JUST LIKE ME! TE ZIEN TIJDENS TINI’S “GET ME STARTED” SOLO TOURNEE OP 3 MEI IN PALEIS 12 TE BRUSSEL

Afbeelding

Op 3 mei 2017 treedt niet alleen Martina ‘TINI’ Stoessel met haar “Get Me Started” solo tournee op in Paleis 12 (Brussels Expo), maar krijgen fans ook een spetterend optreden te zien van JUST LIKE ME!
De cast van de populaire Disney Channel serie verzorgt namelijk het voorprogramma van de wereldster met hun nieuwe én oude hits. Hoe JUST LIKE ME! sterren Sander Hanna (Max), Femke Meines (Liz), Ridder van Kooten (Finn), Shalisa van der Laan (Nina), Jefferson Yaw Frempong-Manson (Tommy) en Birgit Swinnen (Zoë) dit te horen kregen, zie je hier.

JUST LIKE ME!
Just Like Me! is een serie boordevol muziek, humor, vriendschap en plezier. Op 15 mei 2017 start seizoen 2 en zien we hoe de 5 hoofdpersonages verder aan hun droom bouwen om succesvolle vloggers te worden. Al snel ontdekken ze dat er kapers op de kust zijn en ontmoeten ze drie nieuwe vloggers die samen het populaire kanaal ‘CoolTV’ runnen. Met muziek als rode draad door de populaire jongerenserie heen geven de talenten van JUST LIKE ME! op 3 mei, naast hun bekende hits, ook alvast een voorproefje van hun nieuwe album dat later dit jaar gereleased wordt.

TINI “Get Me Started”
Deze TINI tournee is Martina Stoessels eerste solo tournee en volgt op haar succesvolle wereldtournee van vorig jaar, haar hoofdrol in de speelfilm TINI: het nieuwe leven van Violetta en de release van haar debuutalbum “Tini” dit jaar. De tv-serie Violetta, nog steeds te zien op Disney Channel, vertelt het verhaal van een meisje dat is teruggekeerd naar haar geboortestad Buenos Aires na vele jaren in Europa te hebben gewoond. Voor deze nieuwe solo tournee zal de Argentijnse superster muziek brengen van haar debuutalbum, liedjes uit de filmsoundtrack en de grootste hits uit de Disney Channel serie Violetta.

Het nieuwe seizoen van JUST LIKE ME! start op maandag 15 mei en zal elke schooldag te zien zijn op Disney Channel. Meer weten? Ga naar disneychannel.nl/JustLikeMe

Tickets voor de “Get Me Started” tour van TINI zijn te koop via Ticketmaster.