Het is nu donderdag 20 juni 2013 09:38

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wie is de Mol? 2012
BerichtGeplaatst: vrijdag 06 januari 2012 11:42 
Senior Member
Senior Member

Het twaalfde seizoen van Wie is de Mol? is weer begonnen en vorig jaar hebben we flink gespeculeerd over wie de Mol zou kunnen zijn. Hopelijk zal het dit jaar weer een succes worden!

Wie is de Mol? is ieder donderdag te zien om 20.30 op NED 1

Profiel  

Berichttitel: Re: Wie is de Mol? 2012
BerichtGeplaatst: vrijdag 06 januari 2012 19:31 
Senior Member
Senior Member

Ikzelf net als alle andere keren heb nog niet echt een mening na de eerste aflevering. Nu verdenk ik William door zijn vreemde actie bij de brugopdracht toen hij opzoek ging naar jokers. Voor de rest heb ik nog niet echt een andere verdachte ik was meer aan het kijken welke mensen ik wel kende en welke niet :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 06 januari 2012 20:51 
Super Member
Super Member

Er zijn weinig mensen die ik herken dit jaar! Alleen Marion Pauw ken ik omdat ik ooit een boek van haar heb gelezen, en William ken ik omdat ik daar vroeger bij op school heb gezeten. Oh ja, en die Olimpische zwemmer natuurlijk ook. Maar verder helemaal geen enkele!
Ik heb ook nog geen verdachten op dit moment.. Hoewel ik zowel William als Marit erg verdacht vond op die brug.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zaterdag 07 januari 2012 11:13 
Senior Member
Senior Member

Ja ik zelf kende ook maar weinig mensen dit jaar. Hadewych kende ik omdat ze een grote rol speelde in 'Floor Faber'. Liesbeth vooral omdat zij toen ik nog Jeugdjournaal keek ze het presenteerde. Dio omdat ik dat liedje 'Tijdmachine' van hem vroeger zo leuk vond :) Maar voor de rest kende ik ook niemand.

@Evy heb je echt met hem op school gezeten? Wat leuk :D (Denk ik..)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zondag 08 januari 2012 14:34 
Super Member
Super Member

Ja, hij zat bij mijn oudere broer in de klas. Hij heeft geloof ik wel eens bij ons thuis gespeelt, maar dat is al weer zo lang geleden.. Ik wist het niet eens meer, tot mijn moeder het me vertelde ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 januari 2012 12:46 
Senior Member
Senior Member

Voor ik over de aflevering zelf ga beginnen wil ik even zeggen dat ik het erg jammer vind dat Pieter Jan niet meer de presentator is van het programma hij droeg toch steeds iets mysterieus mee en dat doet Art niet echt.. Waarschijnlijk ook omdat hij vorig jaar er al in mee heeft gedaan. Om even door te gaan op Art ik ben bang dat William de nieuwe Art word want een vreselijke irritant persoon is dat zeg! Ik erger me echt dood aan hem... Ik hoop dat hij er zo snel mogelijk uitvliegt! Het liefst volgende week al! Ik verdenk nu wel een beetje Frits en Liesbeth. Frits gewoon puur om zijn gedrag en Liesbeth lijkt wel alsof ze alles goed wil doen maar volgens mij zit ze gewoon te mollen tussendoor... Ik hou die twee toch wel even in de gaten :) Op zich was dit een best leuke aflevering wel erg dom dat ze nu pas (maar) 2500 euro in de pot scoren! Maar ja beter iets dan niets. Wel jammer dat Dio d'r uit ging had hem wel graag langer gezien maar zo is het spel nou eenmaal. Ik heb weer zin in volgende week!! :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 januari 2012 21:17 
Super Member
Super Member

Ik dacht tijdens deze aflevering echt dat Dio de mol was. Jeetje wat deed en zei die gast domme dingen zeg!!! Niet weten wat de hoogste top-40 notering van zijn single is, onduidelijk rooksignalen, vage onbestemde dingen die hij zei.. Plus dan nog het feit dat hij zich vorige week bij de brug door William over liet halen om door de strobalen te spitten... Niet echt een helder licht.
Ik denk dat als Maarten de mol was geweest, hij had gegokt dat zijn medespelers de rook-opdracht wel goed zouden doen. Iedereen weet dat het ze nooit lukt (ze hadden immers nog geen enkele opdracht goed volbracht), dus door te voorspellen dat ook deze opdracht mislukt heeft hij de pot veel geld opgeleverd. Niet echt een mollen streek.

Ik ben het wel met je eens over Art als presentator. Hij doet het op zich prima. In elk geval beter dan ik had verwacht. Maar ik mis Pieter Jan. Zoals jij inderdaad zei bracht hij toch wat extra's in het spel, wat ik mis bij Art.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012 20:39 
Senior Member
Senior Member

Ja Art doet het best goed dat had ik ook niet verwacht maar toch mis ik Pieter Jan. Het kan ook goed zijn dat Maarten bewust zei dat ze het niet zouden halen om niet teveel verdenkingen op zich te krijgen (als hij de mol is dat wel handiger denk ik zelf) ook zo vreemd dat hij zijn Olympische Record niet meer wist ineens terwijl die nog eens een wiskundig iemand is...

Profiel  

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012 13:53 
Senior Member
Senior Member

Ben niet zo'n grote fan van Art als presentator, maar goed, het is wat het is. Misschien leert ie nog wel bij. William doet erg "Arts" aan trouwens. Hij lijkt me te fanatiek om de mol te zijn, maar goed, het verleden heeft me geleerd dat ik niet goed ben in het voorspellen van de mol...

Profiel  

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012 15:45 
Senior Member
Senior Member

Haha ja bij mij ook ik zat wel steeds op diegene die het wel tot de finale haalde maar niet de Mol zelf was (alleen sz. 10 zat ik eerst op Hind en dan op Sanne).. Ik hoop toch dat ik het dit jaar wel weet :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012 22:55 
Super Member
Super Member

Dat had ik een aantal jaar terug ook! Ik was er echt van overtuigd dat Anniek de mol was. Ze deed soms dingen.. Ik dacht zo dom is niemand! Toen bleek gewoon dat ze de opdrachten echt perongeluk verpeste waardoor Jon haast niet meer hoefde te mollen! Dat is ook wel een kunst op zich ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012 12:54 
Senior Member
Senior Member

Nou ten eerste vond ik deze aflevering wel leuker dan die van vorige week de opdrachten waren toch wel leuker en spectaculairder! :) Ik zit nog steeds op Liesbeth en Frits maar ook Tim is erbij gekomen want wat hij toch raar aan het doen! En dat van Frits met die Sporters hoe raar kun je het wel niet opschrijven?.. Er is wel mooi wat geld in de pot gekomen (Gelukkig!) Wel erg jammer dat Maarten d'r uit ging hij kwam bij toch als een enige over als een sympathiek iemand. Ik had toch stiekem gehoopt dat William er uit vloog toen ze hem naam intypte (haha!) maar ja niet dus.. Ik wou nog even zeggen dat Art het wel beter deed deze aflevering hij komt in zijn rol! :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012 14:20 
Super Member
Super Member

Inderdaad! Dat de mensen in de boot 'Sporters' van Frits konden lezen is echt een wonder! Ik vond zowel Frits als Tim minder verdacht toen ze allebei de joker niet hoefden. De Mol zou toch gewoon die joker nemen? Maar als kandidaat kan je jezelf goed verdacht maken door de jokers niet 'nodig te hebben'.. Ik weet het nog niet hoor. Maar ik vond het wel heel jammer dat Maarten eruit is gegaan, ik vond hem een leuke kandidaat.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012 15:10 
Senior Member
Senior Member

Nou wat een spannende aflevering was dit zeg! Ik heb nog nooit zo op het puntje van mijn stoel gezeten! Als ik eerlijk moet zijn had ik toch gehoopt dat iemand naar huis moest (het liefste William :oops: ) Maar dat ging dus niet door en er is 0 euro in de pot ... De opdrachten die werden uitgevoerd vond ik niet zo heel super de zwemopdracht was leuker dan de fietsopdracht. Wat me opviel was dat Liesbeth wel met een heel gerust hart naar het scherm keek net alsof ze wist dat ze door zou gaan! Ik denk dat ik in 'zo'n beroemde' tunnelvisie zit ... Maar ook Tim houd ik in de gaten die doet ook wel vreemde dingen al vind ik zelf. Ik ben echt benieuwd naar welk land ze gaan volgende week. Ik vond het op Marokko of Egypte lijken. Maar Egypte kan het vast niet zijn want toentertijd was heel dat Moubarack gebeuren daar aan de hand.. We zullen zien! :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012 20:16 
Super Member
Super Member

Ik vond de eind opdracht echt ultiem stoer! En de Mol kon hierin natuurlijk heeeeerlijk mollen :D Mijn man en ik hebben alle mogelijke scenarios bedacht waarin telkens een ander de mol was.. We zijn er dus nog niet uit. Ik moet wel zeggen dat ik Frits heel verdacht vind. Dat komt vooral omdat hij nu al een paar keer zelf spelregels bij gaat lopen verzinnen tijdens een opdracht. En daar overtuigt hij dan iedereen van dat het echt zo moet, waardoor de opdracht alleen maar moeilijker wordt.
Bij de fietsopdracht vond ik Marit echt vreselijk verdacht/dom dat ze al die bunkers achter Art niet één, maar twee(!!!) keer ging checken of er mensen stonden!
Bij de laatste opdracht denk ik wel dat de Mol waarschijnlijk één van de drie mensen was, die hadden besloten om rood te stemmen. Dus Frits (daar is hij weer), Tim of Liesbeth. Logischerwijs omdat er geen drie, maar slechts twee rode stemmen waren en de pot daardoor op nul kwam.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]