Het is nu donderdag 23 mei 2013 16:19

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wie is de Mol 2011
BerichtGeplaatst: donderdag 03 februari 2011 17:40 
Senior Member
Senior Member

Misschien hadden jullie al gezien dat ik Wie is de Mol volg en Evy zo te zien ook :wink: Misschien dat meerdere van jullie het volgen en dan dacht dat we het in dit topic erover kunnen hebben. Dat we bijvoorbeeld onze verdenkingen kunnen vertellen en van wie je denkt dat de Mol is en wie niet :D En zo komen we er misschien samen achter Wie de Mol is...

(Wie is de Mol is te zien op Nederland 1 om 20.30 op donderdag)

Profiel  

Berichttitel: Re: Wie is de Mol 2011
BerichtGeplaatst: donderdag 03 februari 2011 17:44 
Senior Member
Senior Member

Zal ik eens beginnen dan, Ik denk dat Art of Jan de Mol is. Art denk ik omdat hij bij mij zo als een gemenerik over komt en hij gebruikt Patrick. Van Jan weet ik het niet 100% zeker maar hij heeft wel zo van die Mollen trekjes. Soundos denk ik helemaal niet want die is echt helemaal bezig met het spel en geld verdienen en voor Anna geld het zelfde. Ehmm ja wat nog meer. Nou vanavond een nieuwe aflevering dus we zullen zien wat ons te wachten staat :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: donderdag 03 februari 2011 17:49 
Super Member
Super Member

Leuk dit topic, kan ik het er eindelijk eens met iemand over hebben :D Ik denk dat Pepijn of Patrick de mol is. Pepijn heeft al vanaf dag 1 mijn verdenking. Gewoon kleine dingetjes die hij doet en zegt.. Ik weet niet precies waarom, maar dat denk ik gewoon.
Patrick komt door twitter. Op twitter zei de mol vorige week voor de uitzending 'Mol meets Lingo. From hell.'
En in de uitzending zegt Patrick dat het in de bus net Lingo from hell is! Als dat geen hint is....

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 04 februari 2011 14:30 
Senior Member
Senior Member

NEEEEE Jan is weg :( Niet LeuK! Maarja we kunnen er niks aan doen, Ik heb wel op zitten letten op Patrick maar nee ik denk niet dat hij de Mol is. Art is het gewoon vooral als je ziet wat hij deed toen die koe voor hem stond en dat kokertje niet pakte zegt hij ineens o m'n beugel is te kort of zoiets! WAT BEN JE EEN DOMBO!! Of met die foto van Wind en Harmonie allebei mislukt en hij maakte die foto ook zo snel zonder erbij na te denken....Mijn tweede verdachte is dan nu wel weg maar ik begin toch Soundos in de gaten te houden eerst gaat ze niet mee en dat laat ze een foto verkeerd ontwikkelen.. Ik kan niet wachten tot donderdag dan weten we hopelijk meer! (En wat was het toch dom van Jan om die Jokers niet te gebruiken... :blink: )

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 04 februari 2011 17:22 
Super Member
Super Member

Art is inderdaad wel vreselijk opvallend aan het mollen! Als hij de mol is, vind ik hem de slechtste mol ooit, want het ligt er gewoon veel te dik bovenop. Ik vond Patrick inderdaad ook wel heel erg enthousiast met het geld verzamelen op het modder pad, maar aan de andere kant waren wel allebei zijn foto's mislukt. Ook vond ik het opvallend dat Karin opeens riep dat ze geen geld meer moesten pakken op het pad, maar gewoon door rijden omdat de tijd bijna om was. Ze hadden nog dik een kwartier!

Ik vind het ook jammer dat Jan weg is, ik vond hem echt een leuke kandidaat! Knappe man ook ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: woensdag 09 februari 2011 12:48 
Newbie
Newbie

DE MOLLLLL!!!!!
leuk!
ik gok op de eerste plaats pepijn als mol.
door de hints die in beeld naar voren komen, maar aan de andere kant; anna heeft ook veel hints op zich, al liggen die te veel voor de hand dat het te simpel zou zijn.

mijn tweede mol is patrick. juist omdat hij zo buiten beeld blijft, de anderen zijn veel opvallender. hij doet zijn best maar toch gaat het mis.
datzelfde geldt voor karin.

ook art blijft verdacht, maar dat is meer omdat ik het leuk zou vinden als hij het is ;) maar hij is zo overduidelijk aan het mollen, al kan dat ook weer een strategie zijn.

ja typisch de mol gedachten. blijft er 1 over die niet genoemd is... zul je net zien...

hoe dan ook altijd een ge-wel-di-ge serie!

Profiel  

BerichtGeplaatst: woensdag 09 februari 2011 16:34 
Super Member
Super Member

Ik denk inderdaad ook pepijn door de kleine dingetjes. Maar dat gevoel had ik vooral de eerste afleveringen, ik begin het nu steeds minder te zien.

In de eerste aflevering zorgde Pepijn ervoor dat iedereen erin bleef. Voor een kandidaat is dat funest, want dat levert je een extra concurrent op. Ook knuffelde hij Hanna toen die eruit ging in de 2e aflevering en fluisterde in haar oor 'jij was mijn mol'. Volgens hem zei zij toen 'En jij die van mij'. Dat is natuurlijk heel slim om te zeggen als mol zijnde, want als Hanna echt de test zo in had gevuld en ze vloog eruit, betekent dat, dat hij de mol niet kan zijn..

Boel tekst, rare zinnen maar het komt erop neer dat pepijn mijn verdenkingen nog steeds wel heeft. En Patrick die aan alle kanten jokers loopt uit te delen. Als mol heb je die natuurlijk toch zelf niet nodig...

Profiel  

BerichtGeplaatst: donderdag 10 februari 2011 19:23 
Senior Member
Senior Member

Dat van Patrick denk ik ook wel, die erg dom bezig net zijn Jokers als hij een kandidaat zou zijn. Op een of andere manier denk ik dat Art er vandaag uitvliegt omdat dit altijd bij mij is vorige keer ook was Hind mijn Mol en ze vloog er als ik het goed heb ook als 5de eruit. Ook verdenk ik Karin want zoals Evy zegt zij wouw de hele tijd door rijden bij het moeras spel. Maar we zullen zien wat vanavond ons zal brengen! :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: donderdag 10 februari 2011 20:03 
Super Member
Super Member

Woehoe! Over 20 minuten is het weer zo ver :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: donderdag 10 februari 2011 21:26 
Super Member
Super Member

Zo, Pepijn is vandaag echt wel super mollend bezig geweest! Vooral met de schrijf/lees opdracht. Als ik mol zou zijn, zou ik echt wel een lezer willen zijn in deze opdracht. Dan kan je veel beter mollen dan bij het schrijven. Pepijn was degene die erachter kwam dat het de bedoeling was dat ze een woord moesten maken van de route die ze liepen. En toen ze klaar waren hadden ze E+ op het scherm staan om een woord mee te vormen. Wat zegt Pepijn? 'Mol'! Daar zit geen E of + in! Art was nog zo slim om te bedenken dat het een lang woord moest zijn omdat het zo veel geld opleverde. En Soendos zei gewoon letterlijk het woord Executie. Als mol zijnde zou ik niet zomaar de juiste oplossing schreeuwen.

Wat wel een beetje dom was, was Art aan de telefoon. Karin zegt '3e straat links' Art herhaalt: 'Oke, 4e straat links' -_-

Soendos ging de puzzel oplossen, maar verzette zelf geen stap. Ook stuurde ze Art in zijn eentje rond. Zo kom je duidelijk niet met zijn allen bij het eindpunt he..

Patrick vond ik niet zo aanwezig vandaag.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011 13:20 
Newbie
Newbie

na deze aflevering denk ik echt dat het soundos is!
tis allemaal wel heel zielig voor haar dat ze hoogtevrees heeft, en geen paard kan rijden. maar dat komt als mol ook heel erg goed uit.
ik denk dat er heel veel spelers op haar zaten als mol en dat ze wat afleiding nodig had door toch wat goed te doen.
met de vlotten was mazzel, ik dacht nog "die valt er in, ideale mol actie" ze was bijna te laat.
Art is echt enorm aan het mollen, maar dat is te overduidelijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011 14:26 
Super Member
Super Member

Maar als je niet mee doet aan de opdracht, kan je er ook niet bij mollen.. Niet zo handig dus van Soundos. Vooral bij die paarden opdracht. Als mol zijnde wil je dan toch juist op een paard zitten om te zorgen dat de rest zo weinig mogelijk kokertjes krijgt.

Ze was inderdaad wel bijna te laat met de puzzel opdracht. Maar ze heeft het toch nog net binnen de tijd gehaald, dus als ze nog echt even 3 seconden langer had getreuzeld had ze goed gemolt.

En volgens mij was Soundos de mol van Jan. En we weten allemaal wat er met Jan gebeurt is :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011 14:36 
Senior Member
Senior Member

Ikzelf ben na deze aflevering niet echt wijzer geworden. Er viel ook niemand af wat ik eigenlijk al zag aankomen.. Soundos kan wel eens de Mol zijn maar ze heeft het wel goed gedaan met die vlot-opdracht! Art is ook niet erg op de voorgrond bezig geweest al vind ik wel dat hij en Pepijn er dom bezig zijn geweest met dat woordspel E+, maken ze MOL van ik zie daar nergens een E instaan hoor... Ook was Art vind ik een beetje onhandig bezig met die plank de hele tijd maar het kan wel zijn dat die heel zwaar is geworden door het water... Ik verdenk nu ook wel Pepijn want die wouw perse als eerst zijn scherm zien dus dat kan betekenen dat hij de Mol is..

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011 19:19 
Super Member
Super Member

Uit deze aflevering kwam niet echt veel gemol! Dat vind ik ook. En toch schreef de mol een berichtje op Twitter waarbij hij zei: "tien minuten mollen leidt naar de oplossing in elf." Dus hij heeft wel gemolt in deze aflevering!

Ik denk inderdaad dat die plank gewoon echt zwaar was geworden, want toen Anna hem op het eind probeerde te pakken, riep ze 'oh, die is zwaar!'

Ik weet niet of het verdacht is om je scherm te willen zien.. Misschien wil hij gewoon graag zekerheid over of hij op de goede weg zit.. Maar hij blijft nog steeds wel een van mijn twee mollen ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011 21:08 
Newbie
Newbie

als pepijn de ,ol is, zou ik juist niet aanmelden om mijn scherm te zien, dat is 1 kans minder om iemand naar huis te zien gaan!

karin wou loodjes trekken, hoe eerlijk van haar.
zo geeft ze een eerlijke kans voor iedereen en (helaas liep het anders) een mindere kans dat zij ook zou moeten (als je bedenkt dat de mol dus niet zijn scherm wil zien)

weet je: ik heb echt geen flauw idee wie het is.
als art de finale maar haalt (als mol, winnaar of desnoods verliezer) ik zie hem graag.:P

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]