Eerst van wat ik vorige week vond : Erg jammer dat Frits er uit ging die had ik het toch wel gegund om in de finale te staan of tenminste nog een aflevering langer te zien.. Maar toch. Ik zit echt vast in het Liesbeth-tunnelvisie maar ik kan er niks aan doen..

Het hele pijl en boog opdracht was voor de hand liggend dat ze vrijstelling niet echt zouden krijgen want tja.. In het mijnenveld vond ik het wel weer wat spannender ik weet niet of die snoer nou echt te kort was van Liesbeth of dat ze deed alsof .. (FRUSTREREND!) En de puzzelopdracht vond ik een beetje zwakjes.. Ik begin me nu ook ernstig te ergeren aan Tim wat irritant persoon en zo vol van zich zelf (Stokje in de mond is ERG stoer hoor...)
Deze week : Net toen ik William wat leuker begon te vonden vliegt hij er uit

Niet echt leuk.. Ik vond het wel heel leuk toen hij naar boven klom en ging zingen

Ik zit nog steeds in de Liesbeth-tunnelvisie maar nu kruipt ook Tim erbij eerst wil ik even zeggen HOE IRRITANT KUN JE ZIJN!? Maar daarbij gehouden hij doet zich ook heel dom voor de hele tijd en dat hij ineens 'verliefd' word op die Spaanse vrouw .. (

) Natuurlijk vind hij geen goed stel van kunstleerlingen want geen van hen hoe het schilderij heet. Wat ik wel verdacht vond is dat Hadewych meteen die joker wou kopen... (daarbij is de vloek op het penningsmeesterschap opgeheven

)