Het is nu vrijdag 24 mei 2013 11:22

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wie is de Mol? 2012
BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012 19:27 
Senior Member
Senior Member

Ja was wel grappig dat ik voor de kerstvakantie op school het prisoner's dilemma had geleerd en dan zie je het nu weer terug :) De dominante strategie (zoals ik het heb geleerd) was dan als je koos voor rood maar voor de mol is het natuurlijk heel slim om te zeggen iedereen kies groen en dan kiest hij/zij voor rood en dag geld! Dat van Marit heb je wel gelijk in wat deed ze vreemd zeg ze moest overal kijk en Frits die dan alles moeilijk zit uit te leggen .. Maar mijn mollen blijven toch Liesbeth en Tim.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012 14:09 
Super Member
Super Member

Liesbeth en Tim passen heel goed in de theorie dat de Mol een van de drie was die rood zouden stemmen.. Dus je zou best eens gelijk kunnen hebben! :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012 20:45 
Senior Member
Senior Member

Ik hoop 't! Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik op het goede spoor zit :)

Naar welke land zouden ze eigenlijk gaan nu?

Profiel  

BerichtGeplaatst: woensdag 01 februari 2012 20:37 
Super Member
Super Member

Ik heb geen idee!! Ze hadden het in aflevering 1 wel over een 'zonnige toekomst'. Dus het wordt vast een warm land :) Wat denk jij?

Profiel  

BerichtGeplaatst: woensdag 01 februari 2012 21:43 
Senior Member
Senior Member

Ja ik denk Spanje of Portugal eerst dacht ik Egypte maar dat kan niet want toen was het daar heel erg druk met heel dat Moebarack gedoe we moeten nog een dag wachten en we komen erachter! :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: donderdag 02 februari 2012 20:13 
Super Member
Super Member

Jeej, nog 10 minuutjes!!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: dinsdag 07 februari 2012 18:17 
Senior Member
Senior Member

Deze aflevering was best leuk niet zo super als vorige week maar wel goed genoeg :) Ik vond het vooral erg cool in dat Western Stadje! Jammer vond ik wel dat Marit eruit moest maar dat zag ik toch wel aankomen op een gegeven moment ... (Natuurlijk zat ik als de voorgaande keren hard te hopen dat irritante William d'r uit zo gaan maar niks bleek minder waar .. ) Het was leuk om te zien dat ze naar een warm land gingen ook al was ik best jaloers ik kreeg het wel steeds koud als ik naar IJsland keek nu krijg je dan toch zo'n warm gevoel. Liesbeth is nog steeds mijn mol samen met Tim. Maar Hadewych deed ineens erg verdacht... Uhm ik heb niet zoveel te vertellen over deze aflevering haha hopelijk word het volgende week wel weer een stuk spannender!

Profiel  

BerichtGeplaatst: dinsdag 07 februari 2012 21:21 
Super Member
Super Member

Ik vond het echt dom van Marit dat ze zon tunnelvisie had. Ze was de vorige keer al een van de twee die de test het slechtste gemaakt hadden, en nu ging ze weer op precies dezelfde mol zitten. Dan is het toch logisch dat je eruit gaat..

Ik verdenk Tim ook steeds meer. Op twitter stond 'Wie van de drie is de Mol?' en Tim noemde in de aflevering 3 mensen waaronder zichzelf.. Verdacht ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012 19:46 
Super Member
Super Member

Aaaaah Frits is eruit!! En die was nog wel mijn 'grootste' Mol, omdat ie altijd van die rare regels bij de spellen bedacht die helemaal niet waar waren..

Nu blijven Tim en Liesbeth over...

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 februari 2012 20:19 
Senior Member
Senior Member

Eerst van wat ik vorige week vond : Erg jammer dat Frits er uit ging die had ik het toch wel gegund om in de finale te staan of tenminste nog een aflevering langer te zien.. Maar toch. Ik zit echt vast in het Liesbeth-tunnelvisie maar ik kan er niks aan doen.. :( Het hele pijl en boog opdracht was voor de hand liggend dat ze vrijstelling niet echt zouden krijgen want tja.. In het mijnenveld vond ik het wel weer wat spannender ik weet niet of die snoer nou echt te kort was van Liesbeth of dat ze deed alsof .. (FRUSTREREND!) En de puzzelopdracht vond ik een beetje zwakjes.. Ik begin me nu ook ernstig te ergeren aan Tim wat irritant persoon en zo vol van zich zelf (Stokje in de mond is ERG stoer hoor...)

Deze week : Net toen ik William wat leuker begon te vonden vliegt hij er uit :( Niet echt leuk.. Ik vond het wel heel leuk toen hij naar boven klom en ging zingen :D Ik zit nog steeds in de Liesbeth-tunnelvisie maar nu kruipt ook Tim erbij eerst wil ik even zeggen HOE IRRITANT KUN JE ZIJN!? Maar daarbij gehouden hij doet zich ook heel dom voor de hele tijd en dat hij ineens 'verliefd' word op die Spaanse vrouw .. ( :shock: ) Natuurlijk vind hij geen goed stel van kunstleerlingen want geen van hen hoe het schilderij heet. Wat ik wel verdacht vond is dat Hadewych meteen die joker wou kopen... (daarbij is de vloek op het penningsmeesterschap opgeheven ;) )

Profiel  

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012 21:35 
Super Member
Super Member

Ik vind Tim ontzettend verdacht. Vooral bij de abzeil opdracht. Hij riep gelijk in het begin 'Leuk dit doen we even!' en prompt vond hij het opeens allemaal eng en durfde hij niet. Yeah right. Plus we hebben maar 1 zin van het gesprek tussen Art en Tim gezien. Van de rest zagen we meer van het gesprek. Maar als de Mol bezig was met gokken wie er wel of niet gingen abzeilen, dan was er niet veel tijd meer over voor andere vragen die uitgezonden konden worden he...

Profiel  

BerichtGeplaatst: maandag 27 februari 2012 17:25 
Senior Member
Senior Member

TIM D'R UIT GELUKKIG MAAR!! Ik begon me nog meer te ergeren aan hem deze aflevering! Wel is mijn tweede Mol eruit maar ja we hebben nog altijd Liesbeth. Ik vond het een leuke aflevering de eerste opdracht was wat saai maar dat kwam ook omdat het meteen verprutst was. De doolhof opdracht was wel erg cool alleen vond ik die man niet zo heel eng en hij lachte ook gewoon heel vrolijk. Bij het kwartet zat ik echt op het puntje van de bank het was echt spannend (al vond ik zelf) Tijdens de executie toen Hadewych (gelukkig) groen kreeg wist ik al dat Tim eruit moest want Liesbeth is de Mol dus die kan niet weg. Wel cool dat er voor het eerst in de geschiedenis van Wie is de Mol? er drie vrouwen in de finale staan ik heb er zin in!

Profiel  

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012 21:09 
Super Member
Super Member

Tim was mijn mol!! Mijn man zit ook nogsteeds op Liesbeth.. Ik denk het nu ook best wel. Hadewych kan het echt niet zijn. Daar geloof ik echt niks van. Dan nog eerder Annemarie.. Ik weet niet meer wat ik allemaal verdacht vond, want het is alweer bijna een week geleden dat ik de aflevering zag. Maar ik weet wel dat hadewych het echt niet is! En inderdaad, het is echt ultiem stoer dat de finale uit alleen maar vrouwen bestaat! :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 02 maart 2012 16:59 
Senior Member
Senior Member

Eerst wil ik even zeggen dat het wel een betere finale was dan vorig jaar maar weer niet zo super als de andere voorgaande keren. Ik vond dat hele stuk waar ze zichzelf gingen mooi maken etc. er we gewoon uit kon en er een ander spel nog gespeeld kon worden. De ontvoering vond ik wel erg spannend en leuk. En tja het einde was erg gemeen er werd niet eens bekend gemaakt wie de winnaar of verliezer is dus hebben we nog steeds drie mensen over.. :( Ik vond wel dat Art mooie dingen zei over de drie dames (zou hij dat zelf verzonnen hebben?) ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vrijdag 02 maart 2012 17:09 
Super Member
Super Member

Ik vond ook dat die onzin eruit moest en er gewoon nog een spel gespeeld moest worden! En vorig jaar wisten we in elk geval aan het eind van de 'finale' aflevering wie er verloren had! Maar nu helemaal niks.. Mijn man is helemaal voor Liesbeth. Ik denk zelf toch Annemarie. Maar ik weet het echt niet zeker. Zo onzeker als ik deze keer ben over de mol ben ik nog nooit geweest! Ik had altijd wel een idee, maar nu is het allemaal echt vaag, dus de mol is hoe dan ook goed bezig! :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]