The Black Cauldron

Het forum voor de Disney Blu-ray's.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
MJK1988
Newbie
Newbie

The Black Cauldron

Bericht door MJK1988 » woensdag 16 juli 2014 14:26

Zijn er plannen voor een BR-uitgave? Ik heb nog wel de oude dvd maar die is nog letterbox. Zou graag een goede uitgave willen hebben.

esteban
Junior Member
Junior Member

Re: The Black Cauldron

Bericht door esteban » zaterdag 26 juli 2014 18:40

Deze titel heeft de upcoming lijst nog niet gehaald, helaas. Want het is de énige Disney Classic die ik nooit meer gezien heb na mijn 10de levensjaar, ik herinner mij er niets meer van. Een typische 80s en ietwat donkerdere ridder-animatiefilm, kan er altijd in.

esteban
Junior Member
Junior Member

Bericht door esteban » zaterdag 14 februari 2015 16:25

Disney Benelux heeft via Facebook (België) officieel meegegeven dat "Taran en de Toverketel" NIET op BR zal verschijnen. :huh:
Dat wil dus zeggen dat we hoogstwaarschijnlijk nooit een HD versie mét ondertitels of geluidsspoor in het Nederlands zullen zien. Het lijkt ook de aankondiging van het einde van catalogus-Disney Classic uitgaves.

Wie graag laat merken dat we daar niet tevreden mee zijn, kan dat op de desbetreffende Facebookpagina, best onder het bericht zelf. Zoals verscheidenen reeds deden.

https://www.facebook.com/WaltDisneyBelgium" onclick="window.open(this.href);return false;

MJK1988
Newbie
Newbie

Bericht door MJK1988 » dinsdag 07 april 2015 20:27

Is er al wel iets bekend van bijvoorbeeld een UK uitgave? Een Nederlands geluidsspoor of ondertitels zijn voor mij geen must.

Het zou zo jammer zijn als niet alle Walt Disney Feature Animation films op blu-ray verkrijgbaar zijn. Ik heb de hoop al opgegeven dat Saludos Amigos tot en met The Adventures of Ichabod and Mr. Toad ooit op BR komen. Die heb ik zelfs niet op dvd... Maar als je die buiten beschouwing laat mis ik eigenlijk alleen The Black Cauldron en The Great Mouse Detective nog op blu-ray.

Plaats reactie